На Форумі були оговорені теми про технології підвищення результативності процесів продажів, про нові інструменти маркетингу просування нерухомості, а також про аспекти успішного продажу об’єктів житлової нерухомості – від побудови ефективної роботи відділів продажів до виявлення й усунення факторів, що негативно впливають на продажі.
Форум проходив у приємній і невимушеній атмосфері і відбувався в два етапи: перший – виступи спікерів, а другий – неформальне спілкування, яке проходило за чашечкою кави, де кожен учасник мав змогу отримати корисну для себе інформацію, поспілкувавшись зі спікерами, обмінятися діловими контактами.
Програма виступів спікерів Форуму була цікавою і насиченою. Вона максимально охопила весь спектр актуальних на сьогоднішній день питань.
Для прикладу, декілька меседжерів від провідних експертів.